Zadania Powiatowego Rzecznika Konsumentów
Funkcję Powiatowego Rzecznika Konsumentów sprawuje – Katarzyna Jakubiak
Telefon:
Tel. (029) 7173683, pokój 14
Do zadań Powiatowego Rzecznika Konsumentów należy w szczególności:
- zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów,
- składanie wniosków w sprawie stanowienia przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów,
- występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów,
- współdziałanie z właściwymi miejscowo Delegaturami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi,
- wykonywanie innych zadań określonych w ustawach lub przepisach odrębnych.
Wytworzył:
Udostępnił:
Pawłowski Jerzy
(2003-05-21 14:23:31)
Ostatnio
zmodyfikował:
Rzęzawa Piotr
(2021-09-21 12:04:02)