☰ Menu Prawe Menu ☰
Starostwo Powiatowe w Makowie Mazowieckim

Wtorek 31.01.2023

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Zadania Powiatowego Rzecznika Konsumentów

Funkcję Powiatowego Rzecznika Konsumentów sprawuje – Katarzyna Jakubiak


Telefon:

Tel. (029) 7173683, pokój 14


Do zadań Powiatowego Rzecznika Konsumentów należy w szczególności:

  1. zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów,
  2. składanie wniosków w sprawie stanowienia przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów,
  3. występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów,
  4. współdziałanie z właściwymi miejscowo Delegaturami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi,
  5. wykonywanie innych zadań określonych w ustawach lub przepisach odrębnych.

 

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Pawłowski Jerzy
(2003-05-21 14:23:31)
Ostatnio zmodyfikował:
Rzęzawa Piotr
(2021-09-21 12:04:02)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki    
 
liczba odwiedzin: 1775937